Ett par dagar senare..

Tiden har sprungit iväg den här veckan..! 
I söndags "hopptävlade" (klubbtävling) jag på fina Bullen. Skulle ha hoppat Elton, men anette och jag kom överens om att det var bättre att ta Bullen efter fredagens avramling, då både mitt och eltons självförtroende sattes lite på spel. Hur som så gick det strålande bra med Bullen och vi dubbelnollade! Dock red vi nästan 20 sekunder långsammare än dröm som vann.. Hehe, men vi satsade ju bara på antyder skulle kännas bra. 

Både måndag, tisdag och onsdag har min väckarklocka ringt kl 4.50 och jag har gett mig ut på en morgonjogg med Kennie. Klart det ta emot att gå upp så tidigt, men det är en otroligt skön start på dagen. Har dessutom tränat ett pass på gymet sista tre kvällarna. 

Idag red jag lektion på theo som vanligt på onsdagar. Han var lite spänd idag, men det blev helt okej på slutet. Dock måste jag vara mycket mer noggrann, jag måste planera varje steg. Gör jag inte det så får vi dåliga övergångar eller ojämn bjudning. Det är otroligt svårt, men himla lärorikt! 

Nu ska jag hoppa i säng, klockan ringer 4.50 imorgon också! 
Bjuckar på lite bilder från senaste dagarna. 
Bästa Bullen efter hoppningen

Snygga boots hade han iaf! 
Gårdagens morgonjogg i soluppgången. 

Bästa Kennie fyllde två år igår! <3
Kennie behöver två knän för att vara helt nöjd vid lunchen.. 
Bästa uppladdningen inför ett ridpass by karro, pellen och erkan..
Och så avslutningsvis min älskade lilla theo, som såååå gärna vill ha godis av Tessan som satt på läktaren.. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0