Laddar för mello!

Vilken jäkla dag vi fick här i Stockholm! Lite blåsigt kanske, men vad gör väl det när solen skiner? 
Jag inledde som sagt med en 11 km pw imorse. Åkte sen till gymmet och köttade på crosstrainern i 40 minuter innan jag fick rejsa hem. Duschade och åkte sen med mamma och farmor till Ikea för att kolla på gardiner. 
Väl hemma igen städade jag min bil. Ni som någon gång har åkt i min lilla blå bil vet hur jäkla skitig den är.. Men nu är den som ny! Dock skulle den behöva en tvätt utvändigt också, men det vågar jag inte så det får bli när pappa kommer hem.. :p 
Hann med en liten prommis med mamma och Kennie också. 
Nu väntar jag bara in Tessan så ska vi iväg till Carro för att se mellofinalen och äta tacos yeah! 
Imorgon ska jag till stallet på förmiddagen och rida ut på en gullig häst, vilken det är får ni se imorgon.. :D sen ska jag träna och eventuellt försöka hinna åka och prova ut ett par hoppstövlar. Tänkte nämligen köpa ett par begagnat, men måste ju checka storleken först ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0