Lyckorus

Världens bästa theo gav mig dagens lyckorus! 
Var så himla stressad innan ridningen eftersom jag blev klar så sent i stallet, så jag övervägde att strunta i att rida.. 20 i 6 hade jag varken ätit, bytt om eller börjat göra iordning theo och jag skulle rida 18.00.. Tack och lov hade bästa Erkan borstat min prins! 
Men jag gasade på och var nästan färdig i tid. 

Vi fortsatte jobba på samma sätt som i fredags. Då hade jag lite svårt att smälta den "nya" ridstilen, men nu hade det sjunkit in och det kändes ganska bra. Mycket fokus låg vid övergångar, något som han gjorde superbra. Övergångarna är det som drar ner mest för oss i programmen i vanliga fall. En travlångsida kändes han bara helt fantastisk, kan leva länge på den långsidan.. Och även galoppen, där fokus också låg på galopp-trav övergångar, kändes ganska bra. Summa sumarum så var han grym idag, bästa bästa theo <3

Åkte till gymmet sen och köttade mig igenom milen på 57 minuter! Så jävla nöjd! 
Kom hem vid 22, då hade pappa lagat mat och det avslutade min dag på bästa tänkbara sätt! Kan man vara hög på livet så är det nog precis vad jag är idag! 

Imorgon börjar jag jobba 6.30, och bästa fritte vickar för erkan! Ska rida lektion på theo för Annie, hoppträna efter jobbet och avsluta med middag med finaste chirre! BRA DAG! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0