Redan torsdag..

Bananas vad fort tiden går.. Hinner verkligen inte med i dagarnas tempo! 
Den här veckan har varit ganska vanlig, lektion på theo igår och jobb alla dagar. Idag efter jobbet var jag dock på en föreläsning med Carro, erkan och Elin på Solvalla. "I huvudet på en tonåring" hette den och det var Mia Börjesson som föreläste. Så. Himla. Bra. Hade lätt kunnat sitta två timmar till och lyssna, och ni som känner mig vet att jag absolut inte är skapad för det där med att vara stilla och bara lyssna! Så det är ett gott tecken från min sida! 
Ska berätta mer om den vid ett annat tillfälle. 

Imorgon är det jobbelijobb som vanligt. Ska även träna theo för Annie och på kvällen är det hoppträning, wiho! Älska fredagar ❤️❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0