En söndag

Söndag idag. Känns som att jag har varit ledig i en hel vecka bara för att jag har hunnit göra så mycket mer än vad jag hinner i vanliga fall. Har betydligt lättare för att gå upp tidigt på morgonen och göra saker innan jobbet, än att sluta jobba på eftermiddagen och då avklara alla måsten. 
Dagen har hittills mest bjudit på huvudvärk. Har både sovit och druckit ganska bra sista dagarna, så vet inte riktigt vad det kommer ifrån faktiskt. Och kvällen igår var lugnare än lugnast. Jag och Erkan var ju hos Pellen, och vi alla däckade framför esc och vaknade vid halv 2 tiden.. Hade dessutom bilen, så det var ju en vatten-kväll. 
Jaja, ska sluta fundera över min huvudvärk och ta tag i dagen kanske. 
Har lovat att jag ska damsuga hela huset nu, och sen ska jag nog åka till gymmet om huvudet har gett med sig lite till. 
Planen från början var att åka till Ericsberg och kolla på SM, men det skulle regna där hela dagen så vi skippade det. Senare i eftermiddag ska jag eventuellt åka upp till stallet och rida Dansken lite. 
 
Gårdagens efterrättsfat.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0