Ledig fredag

Morning peeps! Eller ja, god förmiddag kanske passar bättre? Jag har varit vaken sedan kl 6, trots att jag är ledig! Har en del att göra idag, så då gäller det att börja i tid. Jag inledde med en löprunda på 6 km här på morgonkvisten, och alldeles strax ska jag packa ihop mina grejer och bege mig till gymmet. 
Därefter ska jag ta en prommis till stallet med kentucky. Det gick verkligen fruktansvärt dåligt att rida igår, så jag ska rida lite idag "istället". 
Väl hemma igen ska det pluggas, för att sedan ikväll åka tillbaka till stallet och hoppträna! "Höjdhoppning" står på schemat idag. Vi får väl se hur högt Elton och jag vågar kravla oss över? ;) 
Ha en bra dag, så återkommer jag ikväll med rapport från hoppningen! 
Morgonens löprunda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0