Några dagar sedan sist..

Jobbet flyter på bra, har faktiskt riktigt roligt och alla elever är så snälla och gulliga. Den här dagen har varit riktigt bra. Avslutade kvällen med en hopplektion för elva glada elever som gick riktigt bra! Carro och jag släppte dessutom vårt projekt för de inblandade och deras föräldrar. Det här ska bli så himla roligt, tror att jag och Carro är mest pepp på det! 
Min egen ridning går ganska trögt. Är inne i ett dåligt mood skulle man kunna säga. Eller kanske inte bara dåligt, helt fruktansvärt. Då blir det heller inte så kul att rida, varken för mig eller någon annan inblandad. Borde väl egentligen ta tag i den mentala biten, men jag har så svårt att bara läsa mig till det. Det blir bara rent trams i mitt huvud då. Hade väldigt gärna gått på föreläsningen med Rasmus bagger nu ikväll som hogsta anordnade, men jag jobbade ju. Inte fy skam det heller förvisso, men det hade nog varit välbehövligt. Jaja, ska sluta babbla nu och kanske sova istället. 06.00 ringer klockan för ett träningspass. Ska börja jobba vid 10 imorgon, och jobbar till 22.15. Men sen är det ju två dagar ledigt iaf! 

Bästa bästa ponnychipparna! Vad roligt vi ska ha i höst!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0