Började undra..

.. Vart alla nya, plötsliga, läsare kom ifrån?? Tills barnen i stallet berättade att de löste min blogg :p så HEJ PÅ ER BARN! 

Igår hände inte så mycket spännande. Kommer inte ens ihåg vad jag gjorde? Så kul var den dagen! 
Idag inledde jag arbetsdagen med att ha privatlektion med Clara och min favorit-Musse! De skötte sig strålande bra. Jobbade sen hela dagen och efter lunch red jag ut en sväng på Missan. 
När jag hade slutat höll jag lektion för Hedda och sessan, och de skötte sig också bra även om sessan hade lite extra energi eftersom vi var i paddocken! 
När de hade ridit klart så fick Missan sin kvällsrykt eftersom jag bara slängde in henne i boxen efter jag ridit. Elton fick såklart också en rykt- och gosstund ❤️ 

Imorgon är jag ledig men ska ändå till stallet för att gå på föreläsning hela eftermiddagen. 
Nu blir det idol och soffläge! 


Missan på skogstur!

Kommentarer
Postat av: Julia

HEJ KARRO!!!!! :D

2014-11-15 @ 09:11:27
Postat av: Luztelle<3

HEJHEJ=)

2014-11-15 @ 13:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0