Hektisk dag

Även om jag gillar måndagar så är det sjukt stressigt och sjukt mycket att göra. 
Idag var stallet klart 20 i 2, så då tog jag en promenad med Kennie, kastade i mig lite lunch och sen var det på't igen kl 2 med att spola benen på ponnysar, flytta haghästar osv. 
För det första så är det otroligt mycket mer att mocka på måndagar, den ska vi spåna och när det är dags att ta in hästarna kl 12.30 så är jag och erkan ensamma, vilket gör att det tar mycket längre tid att ta in alla. Direkt efter lunch så har erkan habben och jag och Åsa har stallet. Idag skulle Åsa dock ha privatlektion och hinna göra hästlistan, så jag var more or less ensam efter lunch. Det jobbet vi i vanliga fall gör på tre ska jag alltså göra själv.  Med lite enkel mattematik kan vi räkna ut att det såklart inte går, så jag fick göra så mycket jag hann och resten fick helt enkelt vara ogjort. Men imorgon är en ny dag! 

Avslutade iaf dagen med lektioner som gick bra. Ponnysarana hade dock käkat kola till lunch.. Hästarna däremot hade raketbränsle och fick springa över bommar. 




Kommentarer
Postat av: luztelle<3

LUUUCY❤️

2014-11-17 @ 21:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0