Hopptävling

Dagen till ära har jag dömt hoppning på ridakolan. Eller dömt och dömt.. Jag säger "varsågod och rid" och har rätten att utesluta ekipage om ryttaren rider riktigt fult. Dock har jag hittills aldrig behövt göra det och kommer nog inte behöva det eftersom eleverna rider väldigt prydligt och snyggt. 
Banan idag var ganska svår då den verkligen krävde kontroll. Inga höga hinder, men trots det var det bara fem nollor i grunden av typ 15 startande! 

Direkt efter hoppningen hjälpte jag Hedda och sessan som också skötte sig bra. 
Imorgon är det heldag på jobbet, om vi inte har tacklat av förståss.. Hehe! 
Tänkte försöka vakna i tid så jag kan springa på morgonen. Får väl se hur det blir ;) 


Hittade massa gamla bilder på min finaste dampis ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0