Så duktiga!

Idag är jag riktigt stolt över våra duktiga barn som är med i mitt och carros projekt. De red allihopa riktigt bra imorse och utvecklingen går verkligen spikrakt uppåt! Jätteroligt att se och få följa dem. 
Efter en supergod lunch (vi äter alltid lunch allihopa tillsammans som några av barnens föräldrar har lagat) så gjorde jag iordning Missan inför teoripass nummer två. Hon skulle nämligen få vara visningsexemplar när barnen skulle lära sig fotförflyttningen i gångarterna och titta på takt och tempo. För att göra allt lite tydligare hade jag lindat Missan med Lindor i fyra olika färger. Kalassnygg blev hon hehe ;) 
Men hon skötte sig bra och var ett bra visningsexemplar då hon är väldigt tydlig när man själv gör fel. 
Zuperznygg! 
Missans fanclub! 

När jag kom hem snörade jag på mig löpskorna och tänkte dra en 5kms runda. Kändes dock himla bra så jag bestämde mig för milen istället. Det slutade med att jag sprang 15,76 km!! BAAM!! Kommer dock ha sjukaste träningsvärken imorgon... Men det får det vara värt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0