Jobbelijobb

Har jobbat som vanligt hela veckan och allt har flutit på. Lilla baklava har jag ridit en stund varje dag utom i onsdags. Idag fattade hon galopp typ 8 av 10 gånger direkt på hjälpen. Med tanke på att vi igår knappt kunde galoppa så var det kalas ju! 
Elton har också jobbat riktigt bra sista tre dagarna, med dagens tömkörningspass som det allra bästa! Riktigt duktig var han och han var helt slut efter 20 minuter på töm. 
Ridit lektion har jag gjort i veckan också, två gånger tillomed. Tar det i ett separat inlägg sen. 

Imorgon ska jag till stallet på förmiddagen och rida baklava och tömköra Elton. Sen ska jag åka led chirre och erkan till Djursholm och kolla på küren! 

Gulligaste Baklava 

Och bästa Elton John 

Kommentarer
Postat av: Sanne ofc

Hej Karro,hej hej,Karro,hej,Hej hej Karro💗

2014-09-22 @ 22:10:14
Postat av: Sanne ofc

Hej Karro,hej hej,Karro,hej,Hej hej Karro💗

2014-09-22 @ 22:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0