Mintruppen, PLL och valvaka

Igår gick jag inte utanför dörren på hela dagen. Ägnade hela dagen åt att se 15 avsnitt av Pretty Little Liars.. hehe..
Idag hade jag och Carro första träffen med vår Minitrupp. Allt gick bra och jag hoppas att barnen också var nöjda. När vi var färdiga fick Elton sin dagliga motion i form av longering. Han gick ganska bra, framförallt börjar han acceptera jobbet lite mer i höger varv också nu. Vi avslutade som vanligt med klättring i backarna och ett varv runt galoppbanan. 
 
Åkte hem och drog mig iväg mot skolan lit esenare med mam och pap för att göra min plikt som svensk medborgare och rösta! Dock verkar det inte ha spelat någon roll eftersom SD ändå får 10%...
 
Imorgon börjar jag inte fören vid 11 eftersom jag har lektioner hela kvällen. Först tre teorilektioner, och sen tre lektioner med ridning. Har inte riktigt bestämt mig vad teorilektion nummer tre ska få syssla med.. Har lite för många alternativ hehe ;)
Tänkte iaf hinna träna på morgonen och kanske åka en sväng till banken och fixa mitt kort. Får väl se när jag orkar gå upp..!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0