Sjukling

Godmorgon vänner!
Jobbade hela kvällen igår och hade alla Fias lektioner. Stod alltså i ridhuset från 15.30-21.30 med ca 20 minuters paus efter de två första. Som tur var servade Carro mig med middag vid halv 7 :D 
Tömköra Elton hann jag med också under dagen, och han var riktigt duktig. Höger varv är ju svårare, men till vänster kom han upp med ryggen riktigt bra. 
Lektionerna gick iaf bra. Och ikväll laddar jag för att ha alla anettes hoppgrupper... hehe.. Hon är nämligen sjuk och har ingen röst, och då är det ju svårt att stå och hålla lektion.
Dock har jag också åkt på världens dunderförkyldning.. Inte så roligt. Gick runt och nös typ hela dagen igår, och under kvällen vart det bara värre och värre och nu är jag helt sänkt. Ska pallra mig iväg till affären strax och köpa lite nyponsoppa att värma. Eftersom jag inte dricker te så är ju inte det ett alternativ. Ska ta en sväng upp till banken också innan jag börjar jobba vid 13, men i övrigt tänker jag inta soffläge nu på förmiddagen! 
 
Lite TBT så här på en tisdag istället, men alla har vi ju varit små.. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh, Lina!! Superbusiga ponnyn! :)

2014-09-11 @ 07:15:31
URL: http://lilatiger.blogg.se
Postat av: Louise

Åh, fina lilla ponny! Lina & Linus, busigast i världen typ! :)

2014-09-11 @ 20:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0