Redo!

Min fina fina häst kändes bra idag, så jag red bara en kortis med Annies ögon på oss. 
I övrigt har jag jobbat hela dagen lång. Var på plats vid sju imorse och när klockan var strax efter sju nu ikväll låste jag och Chris stallet och åkte. 12 timmars passen börjar bli standard nu! Men vad gör man inte för sin fina häst? 

Något annat som fascinerar mig är det där med att man är så bra på att ta folk för givet. Att man alltid förväntar sig att någon annan ordnar allt och att man själv endast kan glida räksmörgås.. Att många dessutom är så extremt ohjälpsamma stör mig. Trots att vi bett om hjälp vid ett tillfälle under dagen, så är det EN av TIO som kom och frågade om hon Skulle hjälpa till! Vi har ju också våra grymma lördagstjejer Sandra och Clara som alltid hjälper till! 

Jaja, nu är stövlarna putsade, hästis badad och piffad och sadeln är ren. Imorgon kör vi! Ska bli så himla roligt och jag är riktigt taggad!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0