Älska torsdagar

Visste inte hur jag skulle palla att ha lektioner hela torsdagkvällarna, men det är verkligen så kul! Alla grupper är speciella på sitt sätt och jag har verkligen haft fyra roliga lektionstimmar idag! 
Sista gruppen hade sångstund och avslutade med att rida baklänges.. Blev bara en tårta till nästa vecka 😜 

Red Joppe när jag började jobba också, helt ensam idag faktiskt. Det gick strålande bra och han kändes fin. Litar ju mer och mer på honom, och då vågar man ju gå på lite mer och vara tydligare. Det märks att han har gått ett par dagar på rad nu för han känns lite trött i kroppen, men han har ändå hittat en helt annan bjudning sista två dagarna! 

Nu måste jag sussa. Ska vara i stallet halv sex imorgon bitti för en morgonprommis med Kennie innan jag börjar jobba halv sju! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0