En tisdag

Vecka två med lektioner är i full gång och nu börjar eleverna hitta till stallet igen ;) fler elever i alla grupper än förra veckan. 
Jasper (joppe) jobbar på. Igår fick han springa på utebanan, vilket han både tyckte var fruktansvärt jobbigt och fruktansvärt roligt.. 
Idag höll vi oss i ridhuset och då gick det betydligt bättre. Efter lite hjälp av Annie och Lollo blev det mycket bättre. Han har ju så lång hals och väldigt lite muskler, men eftersom han är så lätt och mjuk så blir han gärna lite för kort i formen och då får han inte riktigt plats. 

Imorgon börjar jag jobba halv sju, vilket innebär att jag ska vara där halv sex för att gå med Kennie. Jasper ska ridas och så ska jag ha en lektion efter jobbet. 
Jobbar ju torsdag och fredag också, och på lördag åker jag med Karlsson och Helge till Norrköping. Bra vecka! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0