Norrköping

Tog långa passet i stallet idag. Var där vid nio imorse och åkte därifrån vid 21.30. 
Vi har ju förvisso spenderat dagen på tävling i Norrköping ;) Helge var som vanligt en star, men för dagen en något matt star. Det var ju väldigt varmt, men där hade egentligen inga missar förutom det gamla vanliga att han vägrar stå still i halterna.. Hade han gjort det hade då utan tvekan legat i toppen, istället blev de fyra och precis utanför placering. Så nu håller jag tummarna för att det går sjukt bra på Djursholm om några veckor då sista lövsta-kvalet är, så att de får starta i friends! 

Imorgon skulle bli min första och enda sovmorgon på ett tag, men stackars Clara är sjuk så jag ska jobba förmiddagen på Kersö. Måste åka till Volange sen och rida joppepoppe också. Men jag klagar icke! Dock innebär det att jag verkligen borde sova nu, så sweet dreams! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0