Tävlingshelg

Veckan har verkligen gått i ett, och avslutad nu med helgis och Emma på tävling hela helgen. 
Jasper har jag ridit två eller tre dagar tror jag, resten har jag longerat och han har börjat gå lektioner. I övrigt har allt rullat på ganska bra. 

Idag har jag som sagt varit med Emma och Helge på tävling på hogsta. Jobbade i stallet på förmiddagen och vid tolv åkte jag och Helge de 30 minutrarna till hogsta. 
De hade lite missar idag, men trots det blev resultatet 68% och en andraplacering! 
Imorgon jobbar jag också i stallet på morgonen. Clara kommer och hämtar Helge och så åker jag direkt till hogsta när jag är färdig med allt i stallet. 

Nu - sovdags 😴




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0