Full rulle

Ni vet när man har en näst intill oplanerad dag, och så ändå lyckad man köra fulla rulle från 9.30-17! 
Mamma och jag åkte till Ikea på förmiddagen för att handla lite. Vidare till Stockholm ridsport och sen tillbaka till stallet vid tolv. Pellen och jag red ut på jasper och love först. De skulle mest skritta och lite trav om love tyckte det var okej. De skötte sig superbra och hade en riktig mysstund i skogen. 
In med hästarna och på med grejerna på nästa gäng - gabbe och Collin som också skulle få gå i skogen. De hade eld under tassarna båda två och fick både trava och köra full rulle i galopp. Tur att de är så snälla ändå! 

Därefter hade vi möte med tävlingssektionen och sen samling inför morgondagens hopp-KM. Elton och jag startar allra först och sen ska jag vara domare åt resten. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0