Kompis ❤️

Jag undrar ibland varför jag smörar så mycket för jasper.. Borstar, pysslar, fixar, myser och bara hänger med honom - men inte går det bättre för det..
Dagens lektion gick inte alls bra. Han var spänd och jag red dåligt.. På slutet gick han iaf framåt, men fortfarande inte avspänd. 
Tänk om man bara någon gång kunde få glida lite på att det gick bra dagen innan. 

Ska skritta ut honom imorgon med Ellen och love, och eventuellt kanske vi travar lite också ute. Sen ska vi också rida ut gabbe och Collin, men de får gasa på lite mer! Avslutningsvis ska vi bygga bana för km i hoppning till på söndag. Elton superstar får vara min kompanjon där! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0