Man kan alltid vara snyggast

Onsdag betyder ju lektion för vår del. Min magkänsla sa redan innan att det skulle bli ett dåligt pass, men är det något jag fått lära mig så är det att strunta i känslan och köra på ändå. 
Jasper fick klä sig i sitt nya vira schabrak med svart och orange kant, svarta Lindor och orangea glitterboots. Kan man inte vara bäst så kan man iaf vara snyggast! 
Men precis som min magkänsla sa så blev det inte alls bra idag.. Han var jättespänd från start och jag kom aldrig igenom det. Det som känns mest är att det bara blir sämre och sämre för varje vecka. Han blir spändare och jag rider sämre. Vet liksom inte hur jag ska reda ut problemen. 
Det hela resulterar i att jag blir besviken och ledsen över att det bara går åt skogen och så är jag då expert på att skapa dålig stämning. Inte värt det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0