onsdag

Och så var den här onsdagen också över. Dagarna och veckorna bara springer iväg och nu är det mindre än två veckor kvar av terminen.
Som jag skrev igår så är ingen dag den andra lik på Volange, Idag jobade vi för en mer mångkulturell ridskola, så Gabbe koverterade till Islam och bär numera burka.
Man hade ju kunnat tänka sig att hästen skulle bli lite rädd i det här läget, men de enda som blev rädda var Gabbes familjemedlemmar Missan och Maya.. Gabbe har iaf halloween-dräkten redo!
 
Red lektion efter jobbet på Dansken. Det kändes okej i början men sen gick det bara utför. Red dåligt gjorde jag och hade noll ridkänsla. Vet liksom inte riktigt vad jag håller på med?! 
Det här var troligen min sista ridgång den här terminen, så nu väntar en helt ridlös sommar innan höstterminen drar igång igen. Vet dock inte hur mycket jag kommer kunna rida i höst. Beror ju på hur jag ska jobba och det har hunnit ändrats ett par gånger redan nu ;) Just nu känns det som att det inte gör så mycket om jag inte kan rida. Har ju ändå ingen jag hemskt gärna vill rida på... 
 
Imorgon blir det jobb as usual, undrar vad för spännande som händer då? ;)
Sen ska jag ut till Hogsta och mata min fantastiska kompis med morötter och pussa på honom tusen gånger om.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0