Måndag mitt i livet

Måndag kväll och jag är redan helt slut. Vi har haft en riktigt körig dag eftersom erkan och jag har fått jobba för tre. Vi har förvisso haft vår duktiga praktikant Julia också, men även om hon är superduktig så märks det ju skillnad när det saknas en ordinarie. Som grädden på moset hade vi sadelprovaren där under stor del av förmiddagen. 
Jag kände på mig kaoset och var där redan vid sju imorse. Och ja, kaos var det ju så någon frukostrast hann vi inte ta, men vi hann nästan med en hel timmes lunch! Kors i taket. Men men, så blir det ibland och det är ju inte så lätt för Annie och Lollo att rycka in och hjälps oss när de inte vet att vi behöver hjälp! 

Var inte hemma fören vid 20 och då var det bara ställa dig och laga mat #välkommentillverkligheten. Städa har jag helt enkelt inte orkat, det får bli en annan dag. 
Nu ska jag hoppa i säng. Imorgon jobbar jag 06.30-15.30 och sen ska jag till K1 och gå på clinic. Det blir nog askalas! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0