Åt det bättre hållet

Igår hade jag oc fröken tjurskalle en mindre bra lektion.. Vi stod mest still och hon tänkte varken skritta eller trava. Jag hade ont i huvudet och var på dåligt humör redan innan, och det blev ju inte bättre av Madames humör.. 

Tänkte först inte rida idag. Hade verkligen ingen lust, men Annie övertalade mig och alldeles för sent började jag borsta av en alldeles för smutsig häst. Pizzaslicesporrarna på och hejdundrans vad det gick. Hon blev nästan lite för på. Men jag klagar inte, hellre det än som igår! Dock kan man tyvärr inte få både en sån bjudning och lösgjordhet ännu, men bjudningen är ju steg ett. Gjorde ett byte åt varje håll och när jag red ordentligt så blev de rena. I traven öste hon på som aldrig förr, så det var ju en trevlig känsla. 

Imorgon är det jobb hela dagen och på kvällen ska jag till min fina HK och pussa massvis på honom ❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0