Ett bra flow

Just nu flyter allt på så himla bra. Eller ja, det enda som kanske inte flyter helt 100 är väl QD som fortfarande vilar sig i form. Ska prova att jogga honom imorgon och se hur han känns. 

However, jag försöker att tänka bort honom och tar hans dagar som de kommer. 
I övrigt rullar allt verkligen på. Vi har ett bra flyt på jobbet, det känns riktigt kul att rida igen och idag var jag med i hoppgruppen utan att trilla av! Fick ju rida min älskade superstar Elton ❤️ Världens bästa häst, ingen är så bra som han! Riktigt roligt var det och jag och Ellen gjorde succé. 

Imorgon ska jag som sagt till stallet och pussa på QD. Springa tänkte jag hinna också. Hade verkligen tänkt göra det idag, men jag ringde ett samtal på väg hem från stallet och skulle bara stämma av en sak. Samtalet blev lite längre än planerat kan man säga hehe, så jag hann varken springa eller äta middag innan jag skulle tillbaka till stallet för hoppningen. Men det var det värt, glad över att det finns så bra människor! Springa kan man göra en annan gång. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0