Nu tar jag helg!

Såja, arbetsdag nummer sex den här veckan är avklarad. Den var förvisso inte så jobbig utan bestod till största del av lektioner. Fem lektioner hade jag under dagen, med tio elever i varje grupp i snitt. Och ja, jag kunde namnen på alla. Skulle jag behöva säga en sak jag är bra på så är det nog att komma ihåg namn! 
Men nu väntar en dags helg innan det är jobb igen på måndag. 

För övrigt så rullar det på. Har spenderat kvällen med att städa lägenheten wiho.. 
Imorgon ska jag uträtta lite ärenden på förmiddagen, och på eftermiddagen kommer Elise ut till hogsta för att knäppa lite bilder på min fina fina QD. Elise är väldigt duktig på att fotografera, så det var ett självklart val för mig att fråga henne. Så jag åker ut till stallet lite tidigare och badar QD så att han inte ser ut som en vildhäst :) 

Hittade förresten massa bilder på honom i min kamera tidigare ikväll. Ska ta med kameran till mamma och pappa imorgon så att jag kan beskära och redigera bilderna lite. Sålänge får ni ett litet smakprov. 
Den här bilden är tagen sommaren 2013 ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0