Tävlingsdag

Blev hämtad 7.05 imorse så åkte jag med Annelie ut till färentuna där Hedda och sessan tävlade. De skötte sig bra och skrapade ihop 66% och en andraplacering i Lc:1. Känner att det börjat bli dags för rosettprovision för coachen om det ska fortsätta gå såhär bra! Fyra rosetter på fem starter! 
Vi åkte sen vidare till Djursholm och kom alldeles lagom till när Julia och Ellen skulle rida. Alla red bra, men tyvärr inga placerade denna gång. 

Klart det tär lite på en att spendera en dag på tävling när man vet att det är väldigt väldigt långt bort tills man själv kan vara med. Har ju liksom inte ens något att rida på.. Snart åker både Q och M och då har jag liksom ingenting kvar. Allt är ju relativt såklart - vi har 50 hästar i stallet. Och ändå har jag inte hittat någon jag klickar med.. Klart det känns, men vad ska man göra? Den som väntar på något gott.. 
Nej, ska sluta vara ledarn och bitter och ta mig ner till Hässelby strand för en liten prommis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0