Lång och låg

Jasper får fortsätt jobba lång och låg, med fokus på att bara vara avspänd och självgående. Han sköter sig riktigt bra, men piloten där uppe gör precis allt hon inte ska göra. Drar i tygeln, förböjer halsen och klämmer med benen. Klart älgen inte vill springa då? 
Jaja nya tag imorgon när vi rider lektion igen. Ryktades om att det stod hoppning på schemat för mina kamrater, men jag tror jag avstår den biten än så länge.. Det sägs att han älskar att hoppa, och kan bli lite väl glad när han inte har gjort det på länge (vilket han inte har sedan han kom till oss). Antingen får han lite mer egen motor av det och kan spänna av ytterligare, eller så får jag en ännu spändare häst.. U nerver know! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0