Kan inte sluta le!

Inledde dagen hos raggan, som hoppade riktigt bra idag! 
Vidare till ridskolan för att jobba, hålla lektioner och avslutade med att själv rida lektion på fina Jasper❤️ 
Alltså den hästen.. Kan inte sluta le bär jag sitter där uppe! Han bjuder på en så jäkla härlig ridkänsla, och med lite styrka kommer han kunna bli en stjärna!! Vill ju liksom inte hoppa av när lektionen är slut. Så glad över att jag får rida honom! 
Mindre kul var det ju att jag efter lektionen skulle fodra och fixa allt, eftersom jag egentligen jobbar till 20.30 men red då. Vid 22 var jag klar att åka hemåt. Sist kvar och först på plats imorgon bitti kvart över sex! Go hard or go home! Men joppe ger mig energi så det räcker och blir över. Det är värt att ha tidiga morgnar och sena kvällar. Vill bara rida mer och mer och mer! 
Nu blir det plankan, innan det blir dusch och sänggång! 

Bra start på dagen ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0