Tröttare än tröttast

Senaste tiden har jag varit så fruktansvärt trött. Oavsett vilken tid jag har kommit hem på eftermiddagen/kvällen så har jag varit så trött att jag knappt kunnat hålla ögonen öppna. Har varit tvungen att ta en liten nap på soffan typ varje dag. Och inget annorlunda idag. Tilläggas bör att jag har sovit bort typ hela helgen! Man har väl rent mentalt redan gått på semester antar jag ;) 

Dagen har bjudit på hagmockning. Enbart hagmockning faktiskt. Eller nej, vi började dagen med att checka töcken inför vintern och städa skrubben, men därefter har vi mockat hagar. Sjukt jobbigt! 
Jag har förvisso drömscenario den här veckan, eftersom jag jobbade jättemycket förra veckan. Så jag jobbar vara 6h om dagen hela denna vecka och har lagt dessa timmar på förmiddagen utan rast. Asgöttigt! 

Jasper han promenerar på han i väntan på nya skor. Han är pigg som attan men jag vågar inte röra på honom allt för mycket heller med tanke på skorna. På fredag blir det dock nya och därefter ska vi börja sätta igång ordentligt igen. 


Dagens trevliga utsikt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0