Go hard or go home

Om jag brukar säga att veckorna går i ett, så är det ingenting mot vad den här veckan har gjort! Varit hemma tidigast kvart i tio varje kväll och åkt hemifrån senast sju på morgnarna. Men när hästarna bara levererar så är det ju så värt det. Ska försöka få ihop ett inlägg imorgon om den här veckans träningar. 
Idag har jag haft lektioner från 13 till 21.. En liten paus hade jag dock också, men oj vad det tar på krafterna att hålla lektion i så många timmar. Men vad gör väl de när sista gänget rider bättre än någonsin! Har aldrig sett de tre ponnyerna gå så bra med dessa ryttare! Så roligt att få vara med i deras utveckling! 
Nu: sova några timmar innan det är back to work kl 6 imorgon! Sleep tight! 

Raggson och jag träffade regnbågen på uteritten igår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0