Lite flyt vore najs

Jag är så trött på detta ständiga misslyckande. Trött på att det aldrig bara kan gå lite bra. 

Dagens första klass var okej. Inte bra, men okej. 
I andra klassen hinner jag rida travfesten, vilket kändes okej. Inte bra, men okej. Så kommer galoppen och jasper busar lite i fattningen. Ingen fara på taket och vi rider vidare. Så i volten skakar han lite på huvudet och då går pannbandet sönder... Vad är liksom oddsen? Alltid är det något. Det är inte menat att jag ska syssla med detta. Antingen sitter skorna löst, hästen är halt eller så går pannbandet sönder under ritten.. Jag är så trött på att man aldrig kan få ha lite flyt. Att det alltid är något som skapar en mindre katastrof. Det är just det som får mig att faktiskt inte vilja tävla nå mer. Jag lägger ner så otroligt mycket tid och pengar och det är liksom inte värt det längre. 
Fast det som stör mig mest är faktiskt hur man blir bemött av folk. Låt mig vara besviken och ledsen över att en sån här grej förstör ritten. Bara låt mig. 
Ja jag är vitter idag, men jag anser att jag faktiskt får vara det. 

Det är tur att han ändå är gullig hur han än gör ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0