Promenad

Roynisen och jag tog en promenad idag på 50 minuter. När vi gått hälften ungefr så får vi möte av en häst och vagn.. Alltså en sån där gammaldags vagn. Vad är oddsen för det? Jag känner min häst tillräckligt väl för att veta att han ska bli rädd för den, men tackolov hann de stanna så att vi kunde gå förbi där vägen var bred!
I övrigt skötte han sig bra, men vi behöver definitivt träna på vem det är som bestämmer takt och tempo.. ;)

Imorgon ska jag upp i ottan för att longera. Smällar man får ta när man står på en så pass stor anläggning med ett ridhus.

.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur är det med Dandy egentligen? Du skriver aldrig något om honom längre..

2012-01-15 @ 18:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0