21/8 2010

Som sagt så vilade Dandy idag också, så jag gick ut med honom vid 10 imorse. Vill inte gå i skogen när jag går med honom och dessutom är ensam, så jag gick 3 varv runt galoppbanan iastället :)
Sen åkte jag och mami till hööks där ett nytt träns, ny grimma, boots och lite annat inhandlades. men juste, jag skulle ju inte berätta vart jag hade köpt det.. jag vill ju inte att alla ska vara likadana.. :S :D haha nej jag skojar :D haha :P

Åkte tillbaka till stallet och fixade lite saker, provade tränset och ryktade på Dampisen!

Imorgon ska vi ju på ponnyridning hos Runar Sörgaard. Haha! Men vi har ju fått låna grymt snygga kläder från Martha Ridewear, så det blir la najs de ;) sen när vi kommer hem så ska Dandy få ge sig ut i skogen en sväng :)

Kommentarer
Postat av: Ida

sv; Jaa galet snygga! Som sagt är mina tajta (runt höfterna...) så det är inte spec bekvämt men annars :D (yy)

2010-08-21 @ 23:45:34
URL: http://fagelbroryttaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

skicka in en bild till [email protected] då ni får er häst plus er själv bedömda! gå in och läs mer !:)



fin blogg förresten!

2010-08-22 @ 12:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0