Ändrade planer!

Jag ska ju som sagt rida med Knivstaortens div 1 lag nu i vår, men jag valde att avstå första omgången i Hudik 22/4 eftersom jag inte trodde att Dandy skulle vara tillräckligt igång och välriden för att kunna prestera bra då. Men det verkar som att jag har fel, för fortsätter han gå såhär som han gör nu så kommer jag sopa banan med dom andra! Haha nej, skämt o sido! ;) Men går han bara såhär så är det inte så svårt att få till en bra känsla på banan och kanske skrapa ihop några poäng iaf ;)
Så därför har jag nu, efter lite velande fram och tillbaka, bestämt mig för att vänta lite med Musses tävlingsdebut och istället åka till Hudik 22 april! Jag pratade med MariAnne i Knivsta, och de ville gärna att jag skulle vara med och rida även den omgången om jag själv ville. Så ja, nu blir det så!
Så den 22 april styr vi de 30 milen upp till Hudik för att starta Lag03 och La:p1, vilket alltså innebär en kvalchans! Det var faktiskt också lite anledningen till att jag valde att åka till Hudik, för jag känner att ska jag lyckas kvala så är det på tiden att man börjar kämpa lite  ;) Nej men med tanke på att han känns så bra nu så känns det som att det är nu vi har chansen!



Såhär ser det alltså ut just nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0