Orkar inte..

Är helt slut efter en heldag på jobbet! 
Började ju egnetligen halv 9 men var där vid halv 7 ändå för att ta en av hästarna innan jobbet. Det blev Laban som var först ut. Han fick först ledas en sväng i skogen och sen longerade jag honom på hoppbanan. Han var faktiskt väldgt lugn men travade ändå på ordentligt. Han ska få longeras imorgon också, och på lördag ska jag jogga honom  uppsuttet igen. 
 
Royne fick gå på promenad som vanligt på kvällskvisten. Ska in till Mälarkliniken på tisdag, och bästa Annelie är så gullig och lånar ut bussen! Jag ska nämligen åka utan mamma för första gången.. Men Frida ska åka med mig så jag slipper åka helt själv iaf! 
 
Imorgon blir det jobb som vanligt. Men både Emma och Elena ska iväg på eftermiddagen så alla hästar ska vara färdigridna vid 12, vilket innebär att jag kommer komma hem i tid för en gångs skull ;)
 
Tänkte be mamma fota Labis lite på lördag, så att jag har lite nya bilder att visa er snart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0