Söndag

Älskar verkligen att vara ledig på helgen. Jag älskar mitt jobb, men att vara ledig två dagar på rad är helt underbart. 

Igår kväll var som sagt erkan och Tessan här och kollade på så mycket bättre. Supermysigt, är så glad som har så fina vänner <3


Idag tog jag sovmorgon och gick upp först vid halv 11. Hade en lugn morgon och åkte sen till vällingby för att klippa mig. Kärringen som klippte var helt pantad.. Men jag bestämde mig för att klippa av luggen, men eftersom hon klippte nästan en dm så ser jag ut som en cockerspanniel nu. Tjoho. 
Före och efter

Träffade rebban sen ochvi körde ett vipr-pass. 
En bra söndag med andra ord. 
Imorgon är det back to work igen, men söndagsångest är inget som existerar i min värld längre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0