Lite shopping

Jag och mamma åkte till hogsta ridsport tidigare idag. De öppnade sin nya butik igår och hade dessutom årets höstrea samtidigt. 
Butiken var väldigt fin och betydligt rymligare än tidigare! 
Jag åkte därifrån med tre bra att ha grejer, nämligen ridhandskar, stövelputs och en tränspadd. 

Tränspadden är ifrån anky och ska sitta under spännet på nosgrimman. Allt för att göra det lite extra behagligt för stjärnan. 
Stövelputsen är från Kiwi och heter parade prestige gloss. Den enda som verkligen får stövlarna blanka. Denna är till mina bruna stövlar, men jag har färgen dragit tan. Som ni kanske har sett så är mina bruna stövlar lite mer åt det rödare hållet, vilket de har blivit efter att jag använt denna skokräm. Jag tycker att de är skitsnygga då! 
Handskar såklart från roekl. Finns inga bättre! Dock sliter jag ju typ ett par i månaden då de alltid blir jobbhandskar också för att man inte orkar byta.. Men nu ska jag slänga alla gamla och trasiga handskar så slipper jag iaf riskera att råka rida i dem.. :P 
Il tote gick det på typ 450 spänn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0