22/5 2010

Idag har jag spenderat större delen av dagen hos Carro som bor och jobbar på Stuteri Nådhammar i Mölnbo. Väldigt trevligt var det. Tänk om man hade ett sånt ställe att ha pållen på! Jättestora och fina hagar, fint stall osv. Carro bloggar om sitt liv på Nådhammar HÄR

När vi kom hem igen vid 3 så blev det stallet på en gång och rida lit epå Dandy. Jag tyckte inte han känndes riktigt fräsch när jag red i paddocken. Jag kanske bara inbillar mig, eller så är han bara trött för han har gått en del den här veckan (även om han inte gått hårt, men mer än vad han gjort de senaste två veckorna) och dessutom var det ju väldigt varmt. Så jag red ett varv på galoppbanan istället i trav och då var det bättre men inte helt bra.
Han känns inte direkt halt, mer lite konstig lixom. Lite svårt att förklara ;)
men annie ska titta på honom imorgon så får vi se om hon kan se något :)


Dandy och jag ute i skogen idag :)
Han är ju bara för söt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0