21/11 2010

Okej, jag suger på att uppdatera och ni suger på att kommentera! det gå ju nästan jämnt ut! ;)
Nej men helt ärligt, vad vill ni läsa om? lite träligt att sitta och skriva om det som skrivs inte uppskattas! Jag kommer inte suta skriva om träningspassen, för det är ju trotsallt därför som jag har den här bloggen! Men finns det alltså något annat ni skulle vilja läsa om? Tell me!

Igår red jag Dandy på morgonen. Var uppe redan vid 8 för att hinna rida och fixa allt innan jag började jobba. Hade sporrarna på mig och ändå var han segpropp.. Dessutom känns inte galoppen helt taktmässig och så. Men men, annie skulle ringa John på måndag men tyckte att jag skulle rida på iaf tills hon fått tag på honom.
Sen jobbade jag alltså i stallet mellan 11 och 17, och efter det hade vi filmkväll med U-sek och barnen, så var inte hemma fören vid 23.45.

Imorse var jag i stallet vid 7.30 för att jobba till 17. Hade tänkt hinna med att longera Dandy under lunchen, men så var det några som red i ridhuset.. Så han fick stå helt enkelt. Men han gick ute i hagen större delen av dagen istället! Det var ju clinic på kvällen, ifs samma som det var förra gången. Men eftersom jag gick med Kimpan under nästan hel clinicen och bara kunde se lite grann så tänkte jag att jag skulle kolla på den idag. Men nej, då skulle jag gå med Theo under nästan hela clinicen eftersom annie skulle rida honom efter Pjotter. Men jag fick ju se lite iaf, dock hörde jag ingenting eftersom jag fortfarande har sånt jävla lock för öronen.. :P

Imorgon ska jag rida Dandy på eftermiddagen och sen ska jag jobba i stallet på kvällen.


Dandy i våras inför vår allra första La tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag vill höra din shoppinglista inför globen! Och så tycker jag att du ska visa din videoblogg om sadelkammaren!

Mohahhaa :D

2010-11-22 @ 14:03:55
Postat av: Pelleeeen

du ser heeeeeelt vild ut på bilden knaskarro! :D

2010-11-22 @ 16:14:15
Postat av: Erika

Fin blogg. :)

2010-11-22 @ 19:44:26
URL: http://[email protected]
Postat av: Johanna

Jag giller din blogg men tycker att den kann vara lite rörig ibland med gamla bilder. Skulle vara grymt kul med dagsfärska bilder oftare :D



Annars vill jag läsa om hur man får hästen tävlingsfin. Om du stretchar dig och hästen efter ridpass, använder massör eller likande. Om du tränar något utöver ridning och om du är noga med din egen kost :)

2010-11-22 @ 21:02:08
Postat av: Elin

hahaha jag tänkte säga som erica! ;D

2010-11-22 @ 21:39:14
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

Jag vill också veta din inköpslista inför Globen och se hur din sadelkammare ser ut!

Själv är jag överlycklig över att min nya prinsessa kommer hem på lördag - så jag kan också shoppa med gott samvete på Globen i år också. ;)

2010-11-23 @ 19:45:51
URL: http://lilatiger.blogg.se/
Postat av: E

Karro noga med kosten? Här kör vi på kakdieten!! :D

2010-11-23 @ 21:46:09
Postat av: Frajdaaa

det vore väldigt kul om du berättade om din ryttardiet! glöm inte torsdagsfikat och stå i kafeterian varje helg och käka billys till middag 6 av 7 dagar liksom ;)

2010-11-23 @ 22:34:09
Postat av: Louise Warvsten

Outfits! :D

2010-11-24 @ 09:34:57
URL: http://lwarvsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0