Fredriksbergs Joy

Idag är det exakt 5 år sedan världens finaste lilla Joy kom till mig!
Kommer aldrig glömma den underbara, fina lilla ponnyn!
Hon var trots allt min första ponny och en så stor del av mitt liv under nästan 4 underbara år.
Med henne var det aldrig enkelt och man fick ingenting gratis.
Men hon var världens snällaste och en bättre första ponny finns inte!
Vi gjorde allt tillsammans - tränade, tävlade, skenade över ängarna, hoppade, terränghoppning, var på ridläger, badade (eller ja, vi försökte iaf men hon gillade inte vattnet.. :P) osv.

Numera går Joy på ridskolan och hon trivs som fisken i vattnet! Vi hade nog aldrig hittat ett bättre hem åt henne. Hon får lalla runt med små barn varje dag och blir borstad, ompysslad och älskad som den lilla stjärna hon är!

Fredriksbergs Joy <3












Sista bilden på oss två tillsammans, julafton 2009<3


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Åh, vad vore man utan första-ponnyn egentligen? Min heter Nico Junior, men han finns tyvärr inte längre.. :(

2010-12-02 @ 00:23:09
URL: http://fkallstrom.blogg.se/
Postat av: Margareta Lindberg

Hej!



Min systers dotter äger Joys son Fredriksbergs Viggen. Han är jättesöt och snäll!



/Margareta

2011-01-26 @ 17:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0