Globen shopping dag 1

Mami och jag passade på att handla det vi verkligen behövde idag, eftersom fredagen är bästa shoppingdagen för då är det minst folk där!
Så ja, detta är vad som inhandlades idag!

* Blått fleecetäcke med gul kant (ska läman in det till Sjöhagen i Täby och få en hals till det!), Sjöhagen Wear 895:-
* Blått schabrak med guld kant och guld brodyr, Schockemöhle, Stockholm Ridsport 320:-
* Swarowski pannband, silver-guld-guld-silver (sååååå fint! störtkär i det!), 449:- i en okänd butik
* 4 st Mia´s paddar, Gelas ridshop 140:- för 4 st.
* Svarta Eskadron lindor, Lyckås ridsport 249:- för 4 st.
* Mellanblå GG lindor, Charlies häst och Hund 99:- för 4 st.
* Vita lindor 4st. + svarta lindor 4st., Börjes 100:-
* Grå och rosa longerlina, Börjes 85:- (var ju bara tvungen! Vem kunde motstå den skönheten?!)
* Pälsglans, Börjes
* Blå Jacson dunväst, Charlies Häst och Hund 149:- ( det är dags för "dreamteam superyoung team att shapea upp sig lite, så jag Fritte och Erre köpte varsin i olika färger :D)
* Ridbyxor, ett par svarta och ett par grå, Horse House, 2st. för 600:-
* Bogskydd, Börjes 125:- (min bebis börjar få skav.. :( )

"Dessvärre" är det två dagar kvar.. Både min och mammas plånbok kommer att älska mig efter den häsr helgen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0