Globen shopping!

Eftersom Erica tjatar som fan så ska hon få min shoppinglista inför Globen! haha!
Och Erica, eftersom sadelkammaren ser helt annourlunda ut nu så måste vi ju helt enkelt spela in en ny film! Men eftersom du dissar mig och Frida den här veckan så får det vänta tills du kommer tillbaka! Vi kan ju inte spela in en film utan den ena muppen lixom ;)

- skrittäcken, varma och vattentäta!
- fleecetäcke med och utan gjordar (alla Dandys täcken är förstora eftersom han har blivit så mycket.. ädlare..!)
- fleecetäcke med hals
- regntäcke med hals
- back on track täcke och paddar
- schabrak - vita, vita och vita! Finns det något snyggare än vita schabrak? Med några snygga passpoaler kan man matcha riktigt läckert :D
- nytt tävlingsschabrak - mitt ena har blivit så fult efter alla tvättar :(
- Lindor, både vita och andra färger
- Mia´s paddar, har bara 4 st och dom skulle ju behöva tvättas lite oftare eftersom dom används varje dag ;)
- BOOTS! Skulle väl iprincip behöva köpa upp ett helt lager, eftersom min ponny käkar boots..
- bruna benskydd med ludd från Jacson
- strumpor
- ridbyxor, ett par billiga jävlar som jag kan ha på Hogsta. Köpte ju ett par förra gången vi hade ringorm, men dom var i storlek 164. Så med ett par långkalsonger under blir det väääääldigt tajt :P
- Ett nytt träns. Är galet sugen på ett brunt.. alltså ett riktigt mörkt brunt! Synd bara att jag har svarta sadlar.. ;) Dock är ett nytt träns inte livsnödvändigt eftersom jag har två väldigt snygga till Dandy, men hittar jag något till ett rimligt pris så slår jag till! :D

Det var väl ungefär det antar jag! Sen blir det alltid en massa impulsköp när man är där ;)

Bild från förra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0