1/10 2010

Lite smått deprimerande att det redan är oktober...
Red iaf Dandy idag ute i paddocken och annie hjälpte mig lite.
Dandy känndes helt okej, vissa stunder var han jätteframåt och verkligen fin, men ibland bara tvärdog han och gick inte fram alls..
Och det är precis det där jag menar, att det är som att han verkligen vill men att kroppen inte fixar det precis hela tiden..
Men men, veternären kommer på torsdag så det blir nog bra det!

Imorgon får jag se vad Dandy ska göra. Är det fint väder kanske vi rider ut en sväng, annars så blir det nog longering eller tömkörning :)


Kommentarer
Postat av: Jossan & Nessie

Hihi såna boots har jag med! ;)

2010-10-11 @ 19:53:30
URL: http://goodness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0