8/4 2011

Åkte ut till lilla Dampis direkt efter skolan. Hade tänkt åka hem och ge mig ut och springa först, men jag orkade inte ;)
Dandy var iaf ganska pigg och framåt när jag red. Han travade inte alls med lika korta steg idag som igår, utan kom mer genom kroppen nu. Dock tar han inte högerskänkeln utan går hela tiden och trycker sig mot den.. men det är bara jobba bort ;)
Överlag så känndes han som sagt mycket bättre idag än igår, så imorgon ska jag rida på lite mer som vanligt. Imorgon är jag ju dessutom ledig! Superskönt verkligen med tanke på att jag är ledig på söndag också. Hade tänkt att jag kanske skulle kunna träna lite på Musse då i helgen, men det verkar inte som att vi ska ha några träningar. Så istället ska faktiskt jag ut och övningsköra för typ första gången! Haha jag har faktiskt kört två gånger förut, men det var typ 2 år sen :P

Nu ska jag snart träffa min käre vän Frida och så ska vi ut och käka och eventuellt gå på bio om vi hittar något bra att se på ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva ett inlägg om alla olika hästar du tävlar/har tävlat? :)

2011-04-09 @ 00:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0