Dag 8 - Min hästs vardags outfit

Dampisen brukar få vara klädd i lite olika snygga "kläder".
Men den som används mest är nog den marinblåa.
Då har han ett marinblått schabrak med guldkant från Schockemöhle, Marinblåa lindor från Eskadron, Marinblått ländtäcke med vit och blå flätad kant och sist men inte minst svarta boots från Showmaster runt om! Tycker att det är en väldigt snygg men stilren outfit!



När vi tränar så har han ibland fått gå med den blåa outfiten, och ibland har han fått vara vit.
När han är vit så har han ett vitt Mias schabrak (antingen med rak, blå och guld kant, eller med rund, svart och guld kant), vita lindor från antingen Mias eller Glenn Gordon och vita boots från Showmaster runt om. För tillfället har bara det ljusblåa ländtäcket från Hööks använts, men nu har jag tatt hem och tvättat några till så vi kan variera oss lite :)



Dock är han väldigt fin i ljusblått/mellanblått! Så på min önskelista inför min 18-års dag står ett ljusblått/mellanblått schabrak och ett OS pannband med ljusblåa stenar och pärlor! Så himla fint är det! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0