Rambo Newmarket

Dandy fick ju, som sagt, ett väldigt fint Rambo Newmarket Competition Fleece i Gul-svart-röd - randigt. Han har haft det på sig två gånger och passar väldigt bra i det!
Nu står ett vanligt fleecetäcke i samma färger högt upp på listan! Täckena är väldigt varma och perfekta att ha med sig på tävling.
Som om inte det vore nog, så har dom även gjort Welly Socks för Hunter-stövlar! Jag som springer runt i mina fantastiska Hunter-gummistövlar hela tiden skulle inte säga nej till ett par sånna fleecesockor!
Tänk vad snyggt det skulle vara när man kommer på tävling och är, mer eller mindre, helmatchad i gult, svart och rött!

Jag ska helt klart ta och beställa hem både täcket och sockorna, ska bara ta reda på vilken storlek min prins ska ha! :)


fast mina stövlar är mörkblåa :D
RAMBO NEWMARKET FLEECE


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag älskar mitt fleecetäcke från HW! Jag har både ridtäcke och det vanliga fleecetäcket, dock i brunt. Nu vill jag gärna ha ridtäcket i grått också.

2011-01-15 @ 10:48:27
URL: http://lilatiger.blogg.se/
Postat av: Cappelli

Jag skulle gärna vilja ha ett ridtäcke, men jag har singelkåpa på sadeln. Ja önska att det inte bara fanns skrittäck utan hast ridtäcke! Då skulle ja ta ett i Tyskland färger och de i brunt... Mums!

2011-01-15 @ 16:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0