Bilder: Frida 3/6 2011

Här kommer ett par bilder som min käre vän Erkan fotade på mig och Friday i fredags (höhö!)!
Slår vad om att det finns ett par bilder till som inte är riktigt lika charmiga, men de här är de ni får se! :D
Men visst är hon ganska fin, min lilla Fridis?!




















För mig är det jättebra att titta på bilder/filmer för att veta hur hästen verkligen ser ut! Jag tycker att Frida känns alldeles för lång och rak när jag sitter på, men när jag ser bilderna så är det faktiskt itne riktigt så tokigt som det känns!


Kommentarer
Postat av: Erica

Jooodå det finns en massa fler bilder, men ja alla var inte lika charmiga och jag orkade inte göra en megabildbomb hehe ;)

2011-06-08 @ 19:01:28
URL: http://ericaww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0