Div 1

Jag var inne på tävlinsdatabasen för att se när anmälningarna till Högbo öppnade. Och så kollar jag vad det står på Aros tävling (skulle anordnat div 1:1). Där står det att Uppland kommer slås ihop med Gävleborg. Fine, Gävleborg är ju typ Högbo? Ameeen tjeeenaaa! På Gävleborgs distrikts hemsida står det att första omgången går den 22/4 i Hudiksvall! Alltså åååh vad jag inte gillar det!
1. Hudiksvall ligger ju sjukligt långt bort.
2. Det är samma dag osm vi har ponnytävlingar hos oss i v-by, vilket innebär att jag måste vara där och hjälpa till även om jag inte ska starta Musse.

Kommentarer
Postat av: Cappeli

Det låter som alldelles för långt bort...

2011-03-05 @ 22:24:33
Postat av: Nicole

YEEEEEEEEEH Hudik!:D,Det är ju lika som att vi norrläningar får åka hur långt som hellst för att tävla en regional ;)

2011-03-08 @ 20:31:07
URL: http://tvaponniiryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0